Search
»Prihodnost pripada tistim, ki obvladajo komunikacije«
03.06.2013, 13:40    avtor: Anja   vir: Barbara Rudolf    foto: Anja Horvat Jeromel
Preberite še

Odprta, iskrena in dvosmerna komunikacija za dolgoročni uspeh 




 

Komunicirati da ali ne se danes ne sprašujemo več, saj je v sodobni informacijski družbi postalo jasno, da tudi molk komunicira. Javnost ali ciljne skupine ga razumejo, da podjetje nekaj skriva ali da nima nič novega za povedati, kar je v obeh primerih slabo.

Pot do učinkovite komunikacije je dandanes trnjeva in zapletena, a ne nemogoča. Kompleksnost, negotovost, protislovja nas spremljajo na vsakem koraku. Produkcija informacij je v zadnjih 30 letih večja kot v prejšnjih 5.000 letih. Poleg tega se vsako leto količinska distribucija informacij izjemno poveča. V takšnih pogojih ni lahko biti opažen in slišen, kaj šele osredotočen. Številne ciljne skupine moramo nagovoriti z njim specifično komunikacijo, ki bo dovolj zanimiva, odprta in iskrena, da jo bodo opazili v tej poplavi informacij. Specifična je tudi vloga medijev, ki  si želijo čim več udarnih in kratkih novičk. In kaj hitro se lahko pokaže kako krhek je ugled podjetja ali organizacije. 

Te ovire vam v podjetju Fenomena pomagamo premostiti z našim strokovnim znanjem in bogatimi izkušnjami. V Fenomeni smo prepričani, da je odprta, iskrena in dvosmerna komunikacija ključ do uspeha, zato našim strankam omogočamo učinkovit prenos njihovih sporočil do ključnih ciljnih skupin.


Uspešna komunikacija bo vašemu podjetju prinesla številne prednosti:

okrepila in stabilizirala bo ugled podjetja

ciljno skupino podjetja bo seznanila o izdelkih in storitvah

povečala bo prepoznavnost podjetja, njegovih blagovnih znamk in izdelkov

povečala bo povpraševanje po vašem izdelku ali storitvi

povečala bo število strank

vzpostavila bo zaupanje v vaše podjetje in njegove izdelke ali storitve

oblikovala bo pripadnost ciljne skupine podjetja do izdelkov oz. storitev

okrepila bo pozicijo podjetja na trgu

izboljšala bo kakovost dela vaših zaposlenih in njihovo identifikacijo s cilji in vrednotami podjetja

ustvarila bo močno notranjo poslovno kulturo podjetja

družbeno odgovornost podjetja bo postavila kot glavno značilnost

ustvarila bo močan položaj delnice podjetja...

 

Naše bogate novinarske, promocijske, marketinške in piarovske izkušnje nam omogočajo, da vašemu podjetju zagotovimo boljšo komunikacijo, pozicioniranje blagovne znamke ter pozitivno izpostavljenost vašega podjetja in storitev v javnosti. 

Storitve Fenomene lahko uporabite kot dopolnitev vaših promocijskih aktivnosti ali jih v celoti prepustite v upravljanje Fenomeni:

•  Korporativna komunikacija in strateško pozicioniranje

•  Komuniciranje z mediji

•  Kliping – spremljanje in analiza medijskih objav

•  Komunikacija z zaposlenimi

•  Produktno komuniciranje

•  Digitalna komunikacija

•  Komuniciranje s finančnimi javnostmi

•  Krizno komuniciranje

•  Družbeno odgovorno komuniciranje

•  B2B komunikacija

•  Priprava tekstov in drugih promocijskih vsebin (sporočila za javnost, promocijski teksti, prospekti, letaki, publikacije in interna glasila, prezentacije, priprava tekstov za spletne strani…)

•  Priprava spletnih strani

•  Organizacija dogodkov (novinarske konference, sprejemi za novinarje, razstave, sejmi, otvoritve, zabave, novoletne zabave, poslovni zajtrki, športni dogodki, koncerti, team buildingi. seminarji, konference in kongresi, dobrodelni dogodki …)

 

Če želite tudi vi čim bolj obvladati prihodnost?

Če menite, da si vaše podjetje zasluži boljši ugled v javnosti?

Če želite povečati prodajo?

Morda ste se znašli v novih, kriznih ali posebnih okoliščinah?

Vam je komunikacija z novinarji tuja, pa bi radi dosegli večje mesto v medijih?

So kapacitete za pripravo komunikacijskih vsebin v vašem podjetju okrnjene?

Je čas za svež inovativni pristop, s strokovno podkovanostjo iz področja komuniciranja ter s vpogledom v vašo dejavnost neobremenjeno od zunaj?

 

Potem nas lahko pokontaktirate na: anja@fenomena.si ali 040-29-77-28.

 









if (cook_3arh_referer) { _gaq.push(['_setReferrerOverride',cook_3arh_referer]); } if (cook_3arh_consent) {

}